Körning...

Det här eländiga vädret ger en mycke att längta till...
Just nu är jag grymt sugen på att köra! :)
De va länge sen... Inte sen i somras... :(
Några bilder sen i våras när jag o barna va ute o körde o körde o de ville aldrig köra hem för de tyckte de va så kul! :D 







Sen så tänkte jag spara ihop lite pengar till en liten vagn till Mirakel oxå! :)


Förra våren knåpa vi ju ihop en tillfällig vagn för att testa honom o han var ju sååå glad att få dra. Det var så tydligt att han verkligen älskade de! :)



Det är en sån här fin liten vagn jag har siktat in mej på! :)


Visst är den jättefin? :)





XX  Malo  XX

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Den är ju jättefin ju! En sån får du skaffa till lillen

2011-01-15 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0