Ridning & Hö...

Idag red jag på förmiddagen när barna var hos dagmamman. Hade tänkt göra ett längre inlägg om hur jäkla fint han gick det sista. Men om jag säger så här, jag trava bara i max 5 minuter sen var jag så himla nöjd o när man känner så då är det dags att skritta av o avsluta. Det var nästan för perfekt!!!
Och det var resultatet av 30-35 minuters skrittuppvärmning med diverse rörelser o övningar... :) 

Jag måste komma ihåg att ta bort de sista julpyntet i stallet...:P



Sen hämtade jag mera hö från andra sidan,"gamla stallet". Mattias hade sagt att det bara var några stycken kvar. Jag slängde ner 20 balar och det finns mer än så kvar... :)


Mera hö...




XX Malo XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0