Tömkörning...

Idag hade jag ingen lust att rida så jag hade tänkt strunta i det men sen kom jag på att tömköra de vill jag göra. :)
Så vi gav oss ut på banan, skritta nog 10 varv på banan först o sen jobba vi med diverse lydnadsövningar en stund o sen jobba vi en del på volt.
Han va seeeg i traven, eller egentligen seg överhuvudtaget. Fast han var absolut inte tung i steget utan dansade omkring i sina slowmotion-travsteg när det knappt ser ut som han nuddar marken. Och jag ville ju ha mera tempo så jag drev ju på för fullt men tyvärr så hjälpte det inte speciellt mycke mer än nåt steg i taget. Envisa häst! Men jag får väl vara nöjd att han gladeligen trava runt i sin trav... :P 











Eftersom det var så varmt så blev det svettigt så när han ren o fin me lite extra pälsglans i pälsen kom ut i hagen igen så vill ju han självklart göra sej vacker på sitt eget sätt... ;)









Ha ha... Här på sista bilden så skakar han dammet av sej. :P




XX Malo XX


Kommentarer
Postat av: jessica

Fin häst!

Det ser inte ut som ett varmblod^^

2011-04-20 @ 10:50:47
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0