Snöbilderna - Malo & Ivory...


Okej...
Jag gör ett försök nytt försök för omstart o intresse för den här bloggen.
Hoppas ni hänger me! :)

Tänkte visa snöbilderna sen några veckor tillbaka. Närmare bestämt 21 oktober.
Det började komma några enstaka snöflingor så jag bad Mattias komma ut o ta några bilder. Min tanke var att han kanske kunde få med nån enstaka snöflinga i manen på Ivory eller kanske i luften...

Hmm...  Det blev definitivt mer än så!!!


Ivory blev pigg o glad av snöandet o jag blev glad för att jag skulle få en massa fina bilder me snöflingor på! :)









Sen började det snöa allt mer intensivare...









Då fick Mattias nog och gick in...
Sen skrittade jag o Ivory 2 varv o var nära på att försvinna i all snöyra så det blev dags att gå in för jag höll på att frysa ihjäl. När jag började rida så var det ju trots allt sol o snön som kom var ju mer eller mindre blötsnö.  



Men lagom tills jag hunnit sadla av så började snöandet att lugna sej...



 

Och sen en halvtimme efter sista bilden så kom solen tillbaka o töade bort de mesta av snön...


Men...
Jag fick ju mina snöbilder! :D


XX  Malo  XX

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Himlar mer snö än här hos per hihi

2010-11-08 @ 10:17:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0