Hoppning Me Anna-Karin & Therese...

Idag tränade Anna-Karin & Therese på banan.
Sen hjälpte jag dem me lite hoppning. Eller snarare att de fick öva sitsen, först bara i skritt över bom fast jag sa att de skulle låtsas att det va minst 1,40 och verkligen överdriva!
Och egentligen sitter ju allt i balansen och man måste hitta o skapa sin egen balans sen blir de ju nästan bara lättare ju högre de är. :)
Och ni som känner mej vet ju att när de gäller hoppning så skriker jag "öron" framför hindret.
Hi hi...





Sen blev det mera i trav o ett lite kryss istället.

 








Det är så himla kul när man märker resultat! :)

Och vem vet kanske det är två blivande ryttare till tävlingen i september?!? :)



X  Malo  X




Kommentarer
Postat av: therese

va proffsiga vi ser ut!!! Det är nog som du säger, man måste hitta känslan först innan man kan hoppa högt. tack för alla tipsen!!! kram

2010-08-07 @ 11:51:48
Postat av: cilla

åh, får jag komma och hoppa någon dag?

2010-08-09 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0