Massor Av Blandade Bilder Från Våren 2011...

En svettig o lurvig Ivory...


Nicolaz o Zebastian på Ivory...


Nicolaz & Mirakel...


Mirakel, Ivory, Lillan, Engill o Emmely...

Zebastian o Mirakel...


Ivory...


Jag o Ivory matchar i svart o grönt...


Tolkning - Jag, Ivory o Zebastian...


Jag o Ivory...


Jag o Ivory...


Trötta hästar - Ivory, Lillan o Mirakel...


Ivory...


Lillan...


Veronica o Lillan...


Jag o Mirakel...


Nicolaz matar hästarna...


Nicolaz o Mirakel...


Zebastian o Mirakel...


Mirakel fäller...


Lillan...


Jeanette o en väldigt brunstig Lillan...


Johanna o Ivory...




Jag o Ivory...


Nicolaz o jag på Ivory...


Nicolaz o Mirakel...



Fast nu när jag kikade igenom bilderna så insåg jag att jag verkligen varit usel me kameran det sista!!! :/
Så nu ska de bli bättring på de, jag ska bli samma paparazzifotograf som jag va förr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0