Bloglovin´ och Gästbloggare???

Nu har det börjat bli riktigt mörkt på kvällarna...
Tyvärr blev det ingen ridning idag för min feber vill inte ge sej... :(

 

Såg just att jag hade 3 prenumeranter på bloglovin´! :D
Kul att det är några som vill följa den här bloggen!
Får man vara lite "ofin" o fråga vilka ni är?

Och sen så undrar jag ifall det är nån eller några som är intresserade av att gästblogga här på Stall Junga-Bloggen?
Självklart ska det ju då handla om nåt som är relevant för just Stall Junga och/eller hästarna här. Kan vara minnen, upplevelser me Ivory, Lillan eller Mirre eller kanske du bara ridit me oss här o vill berätta om det. Eller kanske bara visa nån bild...
Tycker det vore kul ifall flera skulle vilja vara delaktiga.
Hör av dej till mej så ska vi fixa det! :)



X  Malo  X

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag ska bara komma på något att skriva så har du ett lååångt inlägg sen ;)

2010-09-03 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0