Ridtur Me Johanna...

Igår, fredag, red jag me Johanna. Jag var väl inte helt hundra frisk men febern hade i al f gett sej! :)
Så jag o Ivory skrittade mest runt på banan o kikade på Johanna & Lillan som kämpade för fullt i skritt, trav o galopp!
Dock så verka Lillan väldigt seeg, speciellt i början...
Men svaret fick vi idag! Lillan är brunstig! :S :P
Alla ni som känner Lillan vet att Lillan inte är som vanliga hästar när hon är brunstig!!!
Men men... Sen gav vi oss ut på stubbarna runt omkring för lite trav...
Men desto mera galopp i hastigheten "fullt ös medvetslös"...
Hi hi...
Kan erkänna att jag kände mej aningen medvetslös efter det! :P

Men kom i al f på när vi skrittade av att jag hade glömt bilder, så det fick bli några avskrittningsbilder på en något mör Lillan! ;)










X  Malo  X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0