Ridning Mirakel & Tömkörning Ivory...

Ja, det är nog några som väntar på bilderna sen helgen men jag kan tyvärr inte hitta en viss liten grej för att få ur bildena ur mobilen!!! :( Så ni får allt vänta ett par dagar till!

Men här kommer först ett gäng bilder sen i torsdags när barna red Mirakel! :)

















De är så himla söta ( o duktiga)! :)

Sen igår kväll så tömkörde jag Ivory lite på banan. Bara i skritt o trav men det är ju det som behövs mest. Jag har upplevt honom lite stel i vänster sida det senaste när han inte jobbat så mycke på volter o det märktes allt rejält i början men sen det sista var det knappt märkbart. :)
Jag tycker det gör så otroligt mycke för smidigheten när man tömkör, just att hästen jobbar friare utan ryttare...
Så nu ska jag försöka ta tag i det o tömköra oftare, för utav nån anledning så tycker jag det är roligare att göra det på den kallare o mörkare årstiden... 

Några bilder oxå sen efteråt.
Testar lite blixtalternativ först.








Spanar han på den öppna grinden tro? :P



Även om det kanske inte var så hårt pass så blev han i al f gäspig o trött! :)










X Malo X







Kommentarer
Postat av: I-L

Häftiga bilder.Ivory är rolig , han ser ut att bli trött så fort han ser dig.Och killarna är ju riktiga fotomannekänger.

2010-10-17 @ 10:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0