Uteritt Me Ivory...

Idag tänkte jag att vi bara skulle ta en liten skritt-tur men eftersom vi var ute själva så kan inte min herre ta en lugn skritt-tur! :P
Han är egentligen en riktig fegis som ser spöken överallt o tror han är förföljd. He he...
Så våra ensamturer brukar vara ganska fartiga för då glömmer han bort spökena! ;)

Först red vi ut...








Fortsatte längs grusvägen till Mickes travbana...



Sen in på travbanan...



Kika på hästarna som kom fram från vindskydden för att hälsa...



Sen skulle vi bara trava lite men Vivvi-hästen va på tårna så vi tog två varv i ökad trav o sen 2 varv i ökad galopp, ett i vardera varven o sista halvan så tjoade jag mitt "yah yah" o släppte efter så vi flög fram! :)
Hmm... Så gick de me den lugna skritt-turen... :P :D

Sen tog vi rakbanan hem. Observera den något rufsigare manen! ;)



Och vid rakbanans slut (eller början egentligen) så var vi hemma igen! :)



Skrittar hem sista biten...



Nico kommer o välkomnar...



Och Ivory tigger lite morötter av Mattias! :)






X Malo X

Kommentarer
Postat av: cilla

jag gillar speciellt den andra bilden! :D

2010-07-29 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0