Hoppning Me Ivory...

Idag har jag haft en påfrestande dag så det var underbart att rida sen på kvällen! :)
Jag till o me sjöng när jag red! :)
Vi tränade på lugna fina anridningar därav halten innan som ni kan se på filmerna. Han vill helst fuska annars och får han inte de så springer han helst på sidan.
Och även att samla ihop sej efter hindret oxå.
Men så fort det blev lite högre så blev de lite balansproblem som korsgalopp o så...
Visserligen så är detta väl kanske 4e gången han hoppar sen snön försvann så mina krav är ju inte direkt enorma! :P
Men min hopprädsla känns de bra me, det går verkligen framåt! :)








Å sen kommer de lite filmsnuttar...

Det jag känner mej nöjd me är mina stadiga skänklar o mitt flygande hår!!! :)









Och sen den här sista bjuder vi på! :P
Ivory har alltid haft svårt för enstaka bommar på marken. Vilket kanske märks! Hi hi...
 



Kan du oxå hitta nåt positivt på filmerna? :)


Och medans Mattias filmade så tjata Nico för fullt att han me skulle få rida på "Vivvi" så när jag va klar va han me o skritta av...











Och även borstade av, fast de allra viktigast är ju hovarna tycker Nicolaz och idag lyckades han lyfta en bakhov själv! :)
Tur att man har en extremt snäll häst som inte bryr sej när han är både högt o lågt o undersöker allt! :)




Älskade Ivory...






X  Malo  X

Kommentarer
Postat av: Caroline

skriver på facebook hur det gick till =) ha,ha



.

2010-07-25 @ 09:03:31
Postat av: Anonym

Det är det som är så kul med travare och barn, travare brukar vara så väluppfostrade i stallgången och stå still eller vart man än binder upp dem.

2010-07-25 @ 12:34:13
Postat av: cilla

haha, nico är för rolig alltså xD med sin lilla skottkärra! jag beundrar också dina skänklar måste jag säga :D

2010-07-25 @ 13:09:19
Postat av: Karoline

Ni är så duktiga och fina ihop!!!

Vill också ha långt vackert hår juh :)

2010-07-27 @ 00:29:46
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: robbin

hej jätte fin häst du har gillar dina skänklar haha =)dock så vill jag bara påpeka en sak alltså du nehöver ju så klart inte bry dig om vad jag säger:)!.Men alltså på dem 3första videorna kanske ser fel men kolla själv kmr du säkert märka.När du kommer fram vid första bommen så ger du bara efter så de blir fullt ös hej och hopp.Du har ju en jätte söt häst men om det skulle vart någon lat så skulle den säkert rusa på sidan.Men som sagt ville bara säga det kanske ser helt fel men jag gillar kritik men alla gör ju så klart inte det :)!!..

Mvh roobin

2010-07-28 @ 03:26:56
URL: http://robbinandersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Så söt bild på lill killen mellan ivorys ben hihihih

2010-08-06 @ 10:37:44
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0