Ridtur Me Eva...

Nu ligger jag massa efter igen så jag ska försöka snabbuppdatera lite nu. Blogg.se har vart sååå seg i veckan när jag försökt ladda upp bilder så jag har struntat i det men nu går de riktigt fort!:)

I lördags var jag & Eva ute o red, lilla rundan blev det me trav i skogen! 

Eva & Aladdin. 








Min gård! :)






När vi nästan var hemma så envisades Ivory me att ta en sväng på stubben runtom vårat.




För att sen stanna o äta lite utav vassen o han hade inte bråttom hem! Hi hi...






Men när vi gick hem så fick vi i al f fint välkomnande! :)





X  Malo  X



Kommentarer
Postat av: Eva Kronmarker

Herreguuud !!

Ser verkligen inte bra ut. Försöker jag skänkla honom på ryggen? Förstår helt plötsligt Annas (instruktör på LRK) frustration.

2010-08-28 @ 10:47:53
Postat av: Malo

Ha ha... Äsch, det är inte så farligt. Du försöker ju driva honom utåt! Och för unghästar måste man ju vara övertydlig! :)

2010-08-28 @ 11:25:24
URL: http://stalljunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0