Ridtur Me Eva...

I söndags var Ivory något mer laddad för en tur me Eva & Aladdin igen! :)
Observera att han är en vääääldigt avslappnad häst i stallet, trots att när jag tog bilden så ösregnade det ute. Hi hi...
Och ska jag vara ärlig så ösregna det under hela ridturen...



Sen lunkade vi iväg o Mattias fånga oss på bild. :)
Och Ivory, hästen me världens minsta rumpa ser faktiskt musklad ut på denna bilden...



Fast sen hade Aladdin lite träningsvärk så Eva gick me honom istället. :)



Och jag har kommit på att min mobilkamera har väldigt svårt för att ta bilder i ösregn i skogen. De blir jättesuddiga, men det syns inte att de regnar. Vilket ni kan se själva på bilden ovan.

Sen blev jag & Ivory kvar ganska länge halvvägs in i stallet hos Micke! :)

 

För som ni ser så kunde vi inte direkt bli blötare.
Och jag har ju min älskade regnkappa som jag inte blir blöt i! :)




Men sen när vi skritta hem så avtog regnet för en stund o jag lyckades få till en "giraffbild" På Ivory!







X  Malo  X

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag satt med på Annas lektion idag, och Eva red på Galant! :D Tyckte väl att jag kände igen henne, men kom inte ihåg ifrån vart..

2010-08-13 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0