Mirre Badad & Joggingtur...

Sen så tog vi en tur till Mössebergs djurpark och jag "kärade ner mej" i deras söta ponnyer...



Så när vi kom hem så fick världens sötaste ponny ett bad o en joggingtur på 2 km för att sen torka! :)
Han e ju så go! :D

  



Men mitt under våran joggingtur så blev Mirre seg i benen...
Och helt plötsligt så kastade han sej ner på backen o rullade som en tok!!!!
Så var det me den rena ponnyn! :P

Sen i hagen blev de ännu mera rullning!







Men den silvervita svansen höll sej i al f ren! :)




X  Malo  X

Kommentarer
Postat av: cilla

nu orkade jag inte leta, men du skrev i något inlägg att du är så glad att du har skaffat dig mirre.. och jag måste bara påpeka att jag också är det :) han är ju så himla go, så mycket personlighet! kom och tänka på det för jag satt och kikade på dina bilder.

2010-08-29 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0